Don't judge a blog by its followers

Monday, 8 October 2012

Kedai Buku Saya! Eheh


Pengumuman (edit version. Hehe) !!

Kini saya dah TIDAK bekerjasama dengan mana-mana syarikat untuk promosikan produk mrerka, tapi saya kini diizinkan Allah untuk membuka syarikat sendiri - Darul Ikhwan Bookstore - iaitu sebuah kedai buku yang menjual buku-buku Islamik dan Al Quran pelbagai jenis terutama Al Quran PELANGI.



Untuk maklumat dan senarai buku, boleh rujuk link di sebelah kanan belog ini, ataupun klik di sini : darul-ikhwan-bookstore.blogspot.com

Jika anda berminat atau terdapat sebarang masalah, anda boleh menghubungi saya sama ada melalui :

1. Email : kalamhamba@gmail.com ,

2. PM Facebook saya : (tekan di sini) ,

3. Atau SMS/Whatsapp saya di 013-7297785




Sebelum saya terlupa, penghantaran adalah percuma untuk yang berada di dalam UKM kampus Bangi.

Saya berusaha untuk mencari sedikit rezeki selain mengasah minat dan kebolehan saya dalam berniaga. Sokongan anda sangat memberi kekuatan dan inspirasi kepada saya :)



Moga Allah Redha.

No comments:

Post a Comment